Domácí příprava od 11. 3. - pokračování                        Můžete mi volat, psát, pochlubit se fotografiemi svých prací... Děkuji za spolupráci!                                                 Vaše paní učitelka "Studnička"

26. června 2020

Vážení rodiče a milé děti!
Děkuji úplně za všechno, jste skvělá třída - bezvadné děti, úžasní rodiče.... Moc děkuji za nádherné kytičky, dárečky, přáníčka... Mám obrovskou radost...Teď si užijte léto, odpočiňte si od učení a udělejte si čas na vše, co Vás baví!
Jinak - pracovní sešity už jsem dnes přinesla do školy, ale nechala jsem si je tam, už jsem je dětem nerozdávala. Máme nakonec úplně vše!
Moc se na moje Žabičky a Žabáky těším!!!
Markéta Studničková

25.6.2020

Kdo mi do dnešního dne neodevzdal žákovskou knížku (JBr, SK, ŠP, VZ, TG, MBT), tak v ní nebude mít obří jedničku s hvězdičkou + pochvalu za distanční výuku. Žákovské knížky zítra vrátím s vysvědčením (u vedení školy zůstávají žákovské až od třetí třídy).

K pracovním sešitům - u některých už bohužel nebyl potřebný počet za tuto cenu, je možné, že se tedy u některých pracovních sešitů ceny zvýší. Dám určitě vědět, ještě máme nějakou rezervu.

Obědy na pátek 26.6. se vařit nebudou z důvodu malého zájmu. Kdo tedy půjde do družinky, ať si vezme velkou svačinu, prosím.

MS

22.6. 2020

Dobrý den! :-)

1. Posílám seznam sešitů, které jsem objednala u maminky z naší třídy. Každý dostane pouze jednu sadu, potom už si podle toho budete dokupovat podle své potřeby (vždy stejný druh sešitu).

2. Dále posílám seznam pracovních sešitů.

3. A úplně na konci posílám seznam obalů.

Sešity i pracovní sešity zaplatím z peněz, které jsem od dětí vybrala (od některých dostanu tento pátek). 

Obaly si kupujete sami.

A4 linkovanou 60 listů: 

Na VYJMENOVANÁ SLOVA


A4 linkovanou 20 listů: 

Na ČTENÁŘSKÝ DENÍK

Na SLOH


A5 linkovanou (klasické úzké linky) 40 listů: 

Na MATEMATIKA - STRESOVKY

Na MATEMATIKA


A5 523 (linka 12 mm) 20 listů: 

Na ČESKÝ JAZYK

Na ČJ - DIKTÁTY

Na PRVOUKA


To bude stát každého asi 54,- Kč.
_____________________________________________________________________

PRV - PRACOVNÍ SEŠIT (NAKLADATELSTVÍ NOVÁ ŠKOLA) A4.......... 67,-

PÍSANKA 1 + 2 (NAKLADATELSTVÍ NOVÁ ŠKOLA) 2x A5.......... 40,- 

SLOVNÍ DRUHY (NAKLADATELSTVÍ NOVÁ ŠKOLA) A5.......... 32,-

GEOMETRIE - UČ. - (NOVÁ Š.) 25cm x 18cm (něco mezi A4 a A5)... 48,-

ČJ - PR. SEŠIT 1 + 2 (NAKLADATELSTVÍ NOVÁ ŠKOLA) 2x A4........... 70,-

M - PRACOVNÍ SEŠIT 1 + 2 (NAKLADATELSTVÍ SPN) 2x A4........... 120,-

(BUDU POTOM PRAVDĚPODOBNĚ DOKUPOVAT DRUHÝ DÍL PRACOVNÍHO SEŠITU OD NAKLADATELSTVÍ ALTER) A4........... (asi 47,-)


Toto bude stát 424,- Kč (když přikoupím tu matematiku).
Dohromady 424 + 54 = 478,- Kč (bez matematiky Alter méně)

_______________________________________________________________________

Potřebujete si tedy koupit tyto průhledné obaly (počítám do toho obaly na všechny díly, protože je děti často během roku poničí či ztratí + obal na žákovskou):

9x A4 

9x A5 

1x obal něco mezi (25cm x necelých 18 cm)

Hezký zbytek dne!
Markéta Studničková


21. 6. 2020

Vážení rodiče,

tento týden už budeme pouze procvičovat (nějaké pracovní listy nám ještě zbyly). Děti si nosí jen penál s pastelkami, blok (nebo i nějakou hru). Prosím, zabalte dětem do tašky nějakou houbu a hadřík, budeme umývat lavice.
Doma si můžete zopakovat matematiku pro druhý ročník například zde (pod každou stranou najdete i krásné video):https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-6-dil/
Jen pro Vaši informaci - Geometrie v této řadě (Matýskova matematika) je skvělá, budu určitě objednávat tu učebnici na geometrii. Pracovní sešit na geometrii si koupím jen já a nechám zase nakopírovat, protože bychom se nevešli do 500,-. Když budete chtít, podívejte se: https://www.matyskova-matematika.cz/geometrie-3/
Přeji všem krásný týden! :-)
Markéta Studničková

19. června 2020

Vážení rodiče, milé děti! :-)

Věřím, že jste už všichni unavení, dětem se do úkolů nechce a rodiče toho mají "plné kecky". Hodně jste si mákli. Moc děkuji, jak jste se do poslední chvíle snažili a poctivě pracovali.

Dnes se ještě snažte něco udělat, prosím. A od příštího týdne už jen procvičujte podle potřeby, nic nefoťte a neposílejte. Odpočívejte, choďte ven, užívejte si jeden druhého.

Jen nezapomínejte každý den číst, prosím! Čtení by se mělo stát součástí života. Najděte si pro čtení nějakou tu chvilku. Kdo čte, ten má i lepší všeobecný přehled, dělá méně pravopisných chyb, má lepší výslovnost, nemá takový problém rozumět psaným pokynům a návodům, nikdy se nenudí, má lepší slovní zásobu, dokáže se v budoucnu sám učit, učí se soustředit, je trpělivější, pobaví se, něco nového se naučí, dokáže se později v knihách orientovat a vyhledávat v nich informace, mívá i lepší smysl pro rytmus, trénuje paměť, lépe se mu usíná...........

Kladný vztah ke knihám by se měl budovat už v dětství, kdy se čtení před spaním stane úžasným večerním rituálem (čas pro nás, hlas, pohlazení a vůně maminky - to je něco, na co se nezapomíná)...

Přeji všem krásný den! :-)

MS

Níže jsem vložila ještě úkoly a poděkování od paní učitelky na angličtinu. :-)

MS


18.6.2020

Dobrý den,

pro vysvědčení si mohou přijít i děti na domácí výuce! Bude se rozdávat v pátek 26. června ve třídě. Končíme v 8:45. Tím končí letos školní rok a začínají letní prázdniny.

Pokud dítě nechcete do školy dávat, přijďte v 9:00 před školu, vysvědčení Vám předám.

Děti, které chodí nyní do školy budou mít, prosím, papírek s informací, jestli jdou hned po vyučování s doprovodem - bez doprovodu - do družiny - s obědem - bez oběda. Oběd je nutné si přihlásit!

Děti, které se učí doma, budou mít, prosím, potvrzení o bezinfekčnosti (s datem 26.6.), papírek s informací, jestli jdou hned po vyučování s doprovodem - bez doprovodu, 500,- na pracovní sešity (kdo dal, tak ne).

Přeji krásný den! :-)

MS


ÚKOLY NA TÝDEN 15. - 19. června

ÚKOLY UŽ NAHRAJI JEN ŽÁKŮM, KTEŘÍ NEJSOU VE ŠKOLE. DĚTI, KTERÉ VE ŠKOLE JSOU, DĚLAJÍ TO SAMÉ VE ŠKOLE. :-) KDO NENÍ NA "PYŽAMU", AŤ UŽ JEN PROCVIČUJE PODLE POTŘEBY.

Češtinu a matematiku jsme dodělali. Písanku doděláváme. Pište, čtěte, procvičujte, prosím.

V příloze budu občas doplňovat něco na procvičování.

Přeji krásný týden a děkuji za spolupráci! :-)

MS

2.C Angličtina

Vážení rodiče,

máme před sebou poslední týden společné práce - i když nevím, zda to tak mohu nazvat, protože ode mne přicházela jen zadání a veškerá tíha zasvěcování dětí do další angličtiny ležela na vás.

Především vám všem chci nesmírně poděkovat za průběžnou práci a za posílání zpráv za splněná cvičení.

Moc si vážím všeho, co jste dělali navíc - a nemyslím jen práci s dětmi, ale i to, jakým způsobem jste řešení posílali - dostávala jsem i nesmírně milé fotoreportáže, dokonce i video. Také vám stálo za to na papírku napsat řešení a spolu se stránkou vyfotografovat, aby bylo vidět, že děti pracují, případně hotové vystřihovánky z farmy nebo pocitů.

Někteří z vás vymysleli pro děti i způsob opakování, který jsem si ani netroufla nabízet a přidělávat vám práci - papírky s obrázky, se slovy...

Někteří jste vypracovali i cvičení, která jsem nezadávala - byli jsme nabádáni, ať děti nepřetěžujeme - přesto někteří plnili i "badatelské" úkoly...

Cvičení v pracovním sešitě samozřejmě byla cílena na to, aby vám děti věci pojmenovaly - přesto některé obrázky přicházely i krásně vybarvené - byť to v samotném zadán nebylo.

Přicházely i komentáře na některá videa - která se líbila více, která méně... Bohužel jsem kolikrát nemohla najít ten správný obsah slovní zásoby tam, kde bych ráda video poslala... ale snažila jsem se nabídnout ta pro naše účely nejlepší a pro děti snad veselá, abych vám zpříjemnila učení a dětem látku více zpřístupnila a hlavně, aby je práce pokud možno co nejvíc bavila.

Nechci, aby to vyznělo pateticky, ale opravdu vám patří obrovský dík za píli, za snahu děti v předmětu nezanedbat, za pravidelnou práci a především výdrž až do konce.

Eva Habermannová

Zadání na týden 15.6.-19.6. již nemá obsahovat žádná nová cvičení - naším cílem je nechat děti opakovat buď to, co je nejvíce bavilo nebo to, co si myslíte, že byste s nimi chtěli opakovat vy na základě toho, jak jim které téma šlo, případně si jen pustit nějaké video a zazpívat si...

Je pouze na vás, co si vyberete.

  • V Pyžamu lze zpětně najít veškerá zadání, tedy i odkazy na videa.
  • Můžete s nimi zopakovat jednotlivé úvodní říkánky z lekcí - a klidně i z těch, které byly probrány ve škole - odkaz na poslech se v zadáních opakoval několikrát.
  • V učebnici na str. 56 - 60 jsou hry na opakování slovíček - ale musíte vytvořit dvojici J

Potřebujete každý nějakou figurku na posouvání - smysl hry spočívá v tom, že hážete mincí - když padne "panna" - posunete se o dvě políčka, když " orel" tako jedno. Musíte pojmenovat věc na obrázku, na kterém stojíte... řekne-li to hráč správně, zůstane na místě a až na něho přijde řada, hází a hraje dál. Pokud slovíčko neví, zůstane na místě, ale jedno kolo stojí. První v cíli je vítěz J

  • Ale můžete si na rozloučenou s letošní angličtinou také jen spolu sednout, prolistovat učebnici a nechte děti ukázat a pojmenovat co si pamatují .
  • Děkuji.

2.C Angličtina 8.6.-12.6.

Vážení rodiče,

tento týden naposledy zadávám novou látku, ve druhé polovině června už budeme jen opakovat.....

Poslední letošní téma je jídlo - děti určitě některé ovoce, zeleninu nebo jídlo znají, můžete to samozřejmě využít - nechat je u snídaně nebo svačiny říkat co mají na talíři, nebo je nechat najít to, co znají třeba mezi obrázky ve slevových letácích...

Bohužel, nahrávky dostupné na internetu, už nenabízejí stopy z lekce 5, kde jídlo je.

Takže abychom mohli nechat děti do téhle slovní zásoby alespoň nahlédnout, můžete jim pustit pár videí a pokusit se zapamatovat výslovnost alespoň některého ovoce, případně nějakého jídla.

https://www.youtube.com/watch?v=f_CYqTpsgkI

https://www.youtube.com/watch?v=NIBwgkmklY0

V těchto dvou videích se vám objeví slovní zásoba z lekce 5 mimo slovíčka klobásy ( sausages [sosidžiz] )

Pokud se vám podaří si výslovnost podle videí zapamatovat, ať vám děti odříkají slovíčka postupně podle obrázků ve učebnici - cvičení 3 na str. 50. - všimněte si, že všechno je v množném čísle (1 banana - 4 bananas)

Pak v pracovním sešitě na str.36 děti dokreslí obrázky ve cvič.1 a řeknou vám, kolik tam kterého jídla je.

Pokud je chcete zkusit naučit otázku a odpověď Máš rád....? Ano / Ne - Do you like....? Yes, I do / No,I don´t pusťte jim následující video

https://www.youtube.com/watch?v=i90w52ZtioQ

Děkuji.


ÚKOLY pro domácí výuku NA TÝDEN 8. - 13. ČERVNA

Každý den ať děti vypracují jednu stránku z ČJ, jednu z M a jednu z psaní.

Dále ať každý den chvilku čtou, prosím.

Procvičujte, co je potřeba (hlavně malou násobilku). Když nedoplníte v pracovních sešitech vše, nevadí, klidně procvičujte ústně.

Děkuji za spolupráci. :-)

MS

5. června

Žabky a Žabáci pomohli s výzdobou školy (včera vyrobili papírové motýlky a čtyřlístky a jiná paní učitelka jejich práce vystavila v hlavní chodbě na nástěnku). Děkuji! :-)

Žabkám a Žabákům, kteří nejsou ve škole, děkuji, že trpělivě pracují doma, mám z nic radost. :-)

Příští týden moc prosím, aby si děti nosily do školy papírové utěrky, bylo nám řečeno, že nemají mít látkové ručníčky. Také žádné plyšáčky. Děkuji za pochopení.

Také od "školních" dětí vybírám 500,- Kč na pracovní sešity do třetí třídy, ještě všechny děti nepřinesly.

Krásný víkend! :-)

Markéta Studničková 

2.6.

Doufám, dětičky, že jste si i doma užily včerejší DEN DĚTÍ. :-)

Rodičům děkuji za trpělivost a spolupráci včera při schůzkách.

Sloh jsme nestihli, přílohu tedy nepřikládám.

Mějte se! :-))

"Studnička"

ANGLIČTINA

2.C Anglický jazyk 1.6.-5.6

Tento týden upevníme slovní zásobu z minulého cvičení v učebnici a opět použijeme i pracovní sešit .

Při zadávání látky vynechávám určité stránky a cvičení , protože děti docházející do školy je dělat sice mohou, ale ne všechny z těch, které zůstaly doma... snažím se, aby měly všechny přibližně stejné povědomí o určité slovní zásobě a frázích. Takže se pokusíme do konce roku zvládnout i jídlo z lekce 5 a pak případně zopakujeme co všechno umíme.

(Např. na str. 33 v učebnici je příběh, ale je třeba si k němu s dětmi i povídat, zopakovat určité fráze a slovní zásobu, ve škole by si děti za normálních okolností scénku i přehrály.. Pokud chcete, samozřejmě s dětmi obrázek projděte, nahrávku jim pusť e, ale bez konverzace o obrázcích (kdo na kterém obrázku je, co tam je, co kdo má, jaké barvy vidí, jaké hračky, kolik svíček, kolik dětí , jak se kdo cítí a proč,) to náležitý výstup mít nebude.... Záleží tedy spíše na vás.)

Zadání ode mne pro děti všeobecně je následující:

· Učebnice - zopakujte s dětmi obě písničky z minulé hodiny (osoby a pocity) na str. 34 - nejprve nahrávku 68, kde je písnička celá, pak nahrávku 69, kde doplňují části textu podle obrázků. Text nahrávky 68 viz strana 62.Odkaz opět přidávám jen proto, abyste nemuseli lovit z minulé hodiny. (CD 1Part 2)

https://elt.oup.com/student/letsexplore/audio?cc=cz&selLanguage=cs

· Pracovní sešit na str. 32 cvičení 1,2 - děti zakroužkují rozdíly a pak vám je ukazují a pojmenují, pokud možno používají i osoby, které se tak cítí.

· Pro radost pusťte dětem dvě následující videa - první je krátká písnička , ve druhém jsou i jiné pocity a děti budou opakovat spolu se Stevem a Maggie

https://www.youtube.com/watch?v=a1NIWCr0R-k písnička

https://www.youtube.com/watch?v=t4qfHyPZTIc ( How Are You Kids?)Steve and Maggie

· Pracovní sešit str. 57/58 - vystřihovánka - nechte děti vystřihnout oboustranný obrázek POZOR STŘÍHAJÍ JEN ČÁRKOVANÉ LINIE

Jednotlivé hlavičky pak přehýbají a říkají, jak se Max cítí.

Pokud chcete, můžete sami mimikou vyjádřit určitý pocit, podle toho děti přehnou obrázek a říkají, případně znovu video včetně dalších pocitů jen předvádět a říkat.

29. 5. ÚKOLY NA TÝDEN 1. - 5. ČERVNA 2020

Dnes už třetí zpráva - pod úkolem máte zprávy o třídních schůzkách a o časech na obědy!
Posílám práci, kterou budeme ve škole dělat. Prosím, aby i děti v domácí výuce pracovaly. Pokud něco nestihnou písemně doplnit, je potřeba to procvičit ústně. Moc prosím rodiče dětí doma, aby mi nezapomínali úkoly posílat (případně zprávu, že jste to probrali ústně).
Děkuji za spolupráci. :-)

MS


PONDĚLÍ

M - 26
PRV - 66, 67
ČJ - 27
Sloh a čtení - "O perníkové chaloupce" (pošlu v příloze) - nestihli jsme
AJ (podle pokynů paní učitelky)

ÚTERÝ

M - 28
PRV - 68
ČJ - 28
Vlastní četba

STŘEDA

M - 29
ČJ - 29
Psaní - 18, 19
Omalovánky

ČTVRTEK

M - 5/3, 13
ČJ - 30
Psaní - 20, 21

Stolní hry

PÁTEK

M - 19, 27
ČJ - 31
Psaní - 22, 23
Poslouchání písniček


29.5. - 2. zpráva
Obědy - čas 2.C:


Pondělí od 13:25
Úterý od 13:15
Středa od 13:20
Čtvrtek od 13:20
Pátek od 13:20


Děti obědvají asi 15 - 20 minut (sice jdou později, ale zase mají delší čas na dojídání, protože po nich nikdo už nejde).

29.5. - 1. zpráva
TŘÍDNÍ SCHŮZKY PŘES PŘIPOJENÍ:
1. Pro rodiče dětí, které nyní chodí do školy: pondělí 1. června od 17:30
2. Pro rodiče dětí, které se učí nyní doma: pondělí 1. června od 18:30


Odkaz pro obě skupiny 

q=meet.jit.si&url=https%3A%2F%2Fmeet.jit.si%2F&v=2&c=1&data2=zsVzljafNmeM21TxmMmdHDE2KqIpknHVwh60W5CVQLTkylkGEltZ_KFexURMvEN6wMPBACuVqvKbIk0Ap2UOMZZafELIJuMi8vvO_tfacxSUguBwiElzQIP85EpGJ5JOfOTDroMC78kMFZuw5HP_hZ0tCIqZprávaODEPNOUT


28. května
Dobrý den! :-)
Ráda bych se zkusila ve škole připojit, ale bohužel mi někteří rodiče stále nedali souhlas či nesouhlas se záběrem na jejich děti. A bez toho si to netroufám (také nevím, jestli to bude fungovat)...
O připojení odpoledne (nebo k večeru) zájem moc nebyl (pouze dvě holčičky). Tak nabízím těm, kteří budou potřebovat nějakou pomoc (s novou látkou, s doplněním úkolu, s vysvětlením), aby mi zavolali a domluvíme se spolu na případném on-line ve dvou (třeba i přes Whats App). Můžeme se samozřejmě spojit i jen tak na popovídání.
Mějte se krásně! :-)
Markéta Studničková + 2.C


ÚKOLY NA PÁTEK 29.5.

M - 25

ČJ - 26

PSANÍ - 16 + 17

Vypracujte, co zvládnete, případně procvičujte ústně. :-)

MS

ÚKOLY NA ČTVRTEK 28.5.

ÚKOLY NA ČTVRTEK 28.5.

Děti ve škole zdraví všechny děti doma!!! :-) :-) :-)

ČJ: 25 (u cv. 6 můžete osoby, zvířata a věci značit vždy stejnou pastelkou, nemusíte vypisovat)

PSANÍ: 14 + 15 (nemusíte vše)

M: 24

Mějte se hezky! :-)

Vaše paní učitelka + 2.C

ÚKOLY NA STŘEDU 27.5.

ČJ - 24 (cv. 1 stačí přečíst, můžete vynechat cvičení 3)

M - 22 (když nedoplníte celé, tak procvičíte ústně)

PSANÍ - 12 + 13 (stačí jedna stránka, ale krasopisně)

ČTENÍ VLASTNÍ ČETBY

ÚKOLY NA ÚTERÝ 26.5.

Předběžně posílám, co plánuji zítra s dětmi vypracovat. Ve škole to zvládneme zřejmě hravě. Ale doma to asi bude náročnější. Vypracujte si tedy určitě jednu stránku ze psaní, ale ať je pečlivě, prosím (druhou můžete vynechat). Matematiku můžete dělat jen ústně. Když nevypracujete stránku, nevadí, ale to dělení si určitě procvičte, je to potřeba.

V ČJ začneme slovní druhy. Kdo by to potřeboval probrat se mnou, bude mít možnost zítra v 18:00 - jako vždy (bohužel nemohu dříve, protože jdu s pejskem na veterinu a nevím, jak dlouho to tam bude trvat).

Na prvouce pracujte klidně až do neděle.

PRVOUKA: 64, 65 (můžete až do neděle)

PÍSANKA: 10 + 11 (stačí jedna strana, ale pečlivě)

MATEMATIKA: 20 (stačí procvičit ústně dělení bez vyplňování stránky)

ČESKÝ JAZYK: 23 (možnost se mnou on-line)

Přeji hezký den be odmlouvání! :-)

MS


25.5.

Milí žáčči doma! :-)

Všechny moc zdravím! :-)Dnes jsem se sešla s druhou půlkou žáků. Bylo to takové neúplné, když tam nebyli všichni. Připojení jsme zatím nezkoušeli, protože mi velká část rodičů žáků, kteří nastoupili, ještě nepotvrdili souhlas či nesouhlas.

Mějte se moc pěkně! :-)

Vaše paní učitelka + 2.C, paní asistentka (ta nyní učí v jiné třídě), paní vychovatelka


2.C Angličtina 25.5.-29.5. Habermannová

Vážení rodiče,

s nástupem části dětí do školy se budeme v angličtině snažit sjednotit distanční i prezenční výuku, aby měly děti přibližně stejný záběr - žáků, kteří budou chodit do školy se tedy zadání ode mne netýká - budou se tím zabývat v hodinách s paní učitelkou Pospíchalovou. Budeme střídavě postupovat dál a opakovat - vybíráme látku tak, aby mohly na tomtéž pracovat jak děti ve škole tak i ty, které jsou doma.

Tento týden se posuneme v učebnici na str.34 -pocity (feelings).

Už jste si možná zvykli na zavedený postup v jednotlivých lekcích J

Nejprve se podívejte na obrázek, děti vám řeknou, koho vidí (mum, dad, sister, brother)

(případně i další sovíčka - ball, bag, chair)

· Upozorněte je, že se každý tváří jinak - měli by vám česky říci, co si myslí, že vidí

(tatínek-unavený/ maminka-šťastná/ sestra-smutná/ bratr- rozzlobený)

dad - tired mum - happy sister - sad brother - angry

· Tedˇ ,prosím, pusťte první poslech - viz odkaz

https://elt.oup.com/student/letsexplore/audio?cc=cz&selLanguage=cs

po otevření odkazu opět přejdete na CD 1 Part 2 stopa 67 - nejprve děti poslouchají a jen ukazují

· Pustíte tutéž stopu znovu a děti opakují.

· Teď stopa 68 - písnička - opět je nechte nejprve poslechnout, pak několikrát zazpívat 

(text písničky najdete na str.62 v učebnici)

6. Podívejte se na cvičení 34/3 - ať vám řeknou kdo to je a jak se tváří - je tu stejné pořadí osob, ale jiné pocity

Následně zkusí již známou písničku v tomto jiném pořadí pocitů - cvič. 34/3 stopa 69

· Na základě nových slovíček mohou vypracovat v prac.seš. str.30/1,2

Děkuji


25.5.

Překopírovaná zpráva z webových stránek školy:

Rezervační systém pro vyklízení šatních skříněk - pouze pro žáky, kteří nejsou přihlášeni na výuku - pro žáky II. a I. stupně. Zapsat se musíte do 27.5., vyklízení bude ve dnech 1. - 12.6.

https://reenio.cz/cs/redirect/reservationpage/4270


BEZINFEKČNOST + ODCHODY Z DRUŽINY

Zde posílám ještě jednou formuláře - na Pyžamu

Bezinfekčnost předáte při vstupu do školy a dotazník do družiny mi děti přinesou do třídy.

Děkuji!

MS

ÚKOLY pro děti doma - NA PONDĚLÍ 25.5. - napsat mi číslo šatní skříňky

Tento den budeme odnášet své zbylé věci do šatních skříněk. Potřebuji tedy vědět čísla šatních skříněk (případně celé číslo klíčku) dětí, které nenastupují, abych jim mohla věci do skříněk dát. Klíčky máte všichni doma.

Děkuji! :-)


23.5.2020 - OPĚT PŘIPOMÍNÁM

POZOR!!!! 25.5. NESMÍ DĚTI PŘIJÍT DO ŠKOLY BEZ POTVRZENÍ BEZINFEKČNOSTI!!! MUSÍ MÍT DATUM 25.5. 2020 + PODPIS RODIČŮ!!!


23.5.2020

ŠKOLA KONČÍ V PÁTEK 26. ČERVNA 2020.

29. + 30. ČERVNA JE ŘEDITELSKÉ VOLNO.

Ohledně vysvědčení pošlu informace dodatečně.

Pokud se mi podaří se připojit na kameru (jedna maminka s tatínkem mi je půjčí) v době vyučování, prosím rodiče nastupujících dětí, aby mi e-mailem poslali souhlas či nesouhlas, že může být jejich dítě v záběru. Kameru bych případně pustila pouze výjimečně (např. na nové učivo, pozdrav s dětmi).

Jinak samozřejmě budu ve spojení se všemi dětmi. Dobře vím, že právě díky nenastupujícím dětem se nám podařilo vytvořit skupinu, která se nemusí dělit a zůstává společně. Budu se tedy snažit, aby se necítily odsunuté.

NÁSTUP DO ŠKOLY

Děti budou přicházet do školy mezi 7:25 - 7:55 (potom se budova zamkne).

V šatním prostoru bude čekat vedení školy a odesílat přezuté děti do tříd, kde už na ně budou čekat jejich učitelé. Než děti opustí prostor u šaten, musí si vydezinfikovat ruce (dezinfekce je tam připravená).

Ve třídě má každé dítě své označené místo (abych předešla hádkám o místo, mají děti na svých lavicích lístečky se svými jmény).

Vyučování

Pondělí: do 12:35 (angličtinu učí p.uč. Hanka Pospíchalová, učivo jí posílá naše p.uč. na AJ)

Úterý - pátek: do 11:40

Rozvrh je upravený, odpadá TV (i plavání), Ev, Mj.

Po vyučování předávám úplně všechny děti, které jdou na oběd, paní vychovatelce, která s nimi na oběd půjde (podle rozpisu). Děti, které na oběd nejdou, předám rodičům. Teprve po obědě odejdou i děti, které nejsou zapsané do družiny.

CO SI VZÍT

- celou složku s úkoly, obrázky, svůj deníček, případně i fotografie

- žákovskou knížku

- bačkory

- své vlastní ubrousky na utírání rukou, nebo ručníček, který si dítě pověsí na svou lavici (každé dítě bude mít svou lavici)

- jednu roušku přímo na obličeji + sáček na odložení

- 2 náhradní roušky v sáčku (i do družiny)

- omalovánky, pastelky, blok, penál, nůžky, lepidlo - váleček

- hru pro jednoho do lavice

- vlastní knížku na čtení

- pracovní sešit ČJ2, M7, PRV, PÍSANKA 2

- malé sešity (ty máme zatím ve škole)

- může být krém na ruce (budeme mít ve třídě dezinfekci)

- látkový ubrousek na svačinu

- svačina, pití

Kufříky a jiné pomůcky si už brát nebudeme.

Skříňky si vyklidíme (budou tam pouze bačkory). Děti, které nenastupují do školy, si své skříňky vyklidí v den a čas, který si jejich rodiče rezervovali na webu školy. Nechají mi ve vrátnici žákovskou knížku.

Mockrát děkuji za spolupráci! :-)

Markéta Studničková


Vážení rodiče,

začínám objednávat pracovní sešity na příští rok. Očekávejte tedy, že budu vybírat peníze. Celkovou částku dám vědět do konce května. Nyní jsou na cestě už PÍSANKY (dva díly) a malý pracovní sešit SLOVNÍ DRUHY + poštovné a balné.

Další pracovní sešity už mám vybrané, brzy také objednám.

Na vyjmenovaná slova jsem objednala krásnou pomůcku, kterou zaplatím z třídních peněz, které nám ještě zbyly za jarmark.

Obyčejné sešity objednám u maminky TD (jen jednu sadu, zbytek si budete dokupovat opět průběžně podle potřeby).

Pokud k tomu budete mít nějaké dotazy, napište mi, prosím.

Děkuji za spolupráci. :-)

Markéta Studničková

2.C - Angličtina - 18.5.-22.5.

V tomto týdnu by si děti měly zopakovat číslovky 1-10, protože je budeme potřebovat v dalším cvičení.

Děti číslovky znají, ale možná je trochu zapomněly, dlouho na ně ústně nedošlo.

· V učebnici na str. 51 číslovky 1-10 - aby je děti viděly před sebou, až je budou s vámi odříkávat.

Nahrávka bohužel v odkazu není, takže než budou děti podle učebnice odříkávat vám, pustíte jim, prosím, video, děti si budou opakovat nahlas:

https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA (na konci jsou čísla i pozpátku 10-1)

· Teď si nechte odříkat čísla za sebou podle učebnice na str. 51

· Nahoře v růžové části obou stránek (51 a 52) jsou čísla různě za sebou - děti ukazují a odříkávají - je to těžké, za sebou si je pamatují snadno, takhle je to horší J Chybí tam číslo 10 (ten) a ještě jedno - přijdou na to které? (4 - four)

(můžete zopakovat i barvy, ale nejsou tam všechny).

· Teď jim prosím pusťte video, kde mají čísla ve spojení se slovíčky - nejde o ta slovíčka, ta třeba neznají (některá ano), jde o to, že za číslem slyší i věc v množném čísle.

https://www.youtube.com/watch?v=iXB8wp4oiZg

· Teď pracovním sešitě str. 45 vybarví tolik věcí, kolik je předepsáno a pak vám řeknou (např. three books)

Děkuji a přeji pěkný týden.



ČTENÍ 19. - 22. května

- všichni každý den čteme 5 - 10 minut nahlas s kontrolou dospělého

- kdo chce, tak si ještě každý den čte potichu před spaním 


ČESKÝ JAZYK 19. - 22. května - na Pyžamu

- přepisování vět krasopisně a bezchybně


MATEMATIKA 19. - 22. května - Pyžamu

- dělení 8, 9 (pokusíme se naučit, případně používat tabulku)

- něco z geometrie


Úkol na 18.5. - sebehodnocení

Dnes si, prosím, dokončete SEBEHODNOCENÍ a DISTANČNÍ VÝUKU, kdo mi ještě neposlal.

Zdravím! :-)

MS

ÚkolAngličtina 18.5.-22.5.

Opakování číslovek 1-10 - viz nahraný soubor na Pyžamu


Dobrý den,

děkuji všem za svá vyjádření a posílám seznam jmen (pouze první písmenka). Pokud je vše správně, nemusíte nic odepisovat. Jestli najdete chybu, volejte, prosím.

Nastupuji také.

Děkuji a přeji pěkný zbytek neděle! :-)

MS

Seznam:

JB - výuka, oběd, družina

NČ - výuka, oběd, družina

HF - výuka, oběd

LH - výuka, oběd, družina do 14:00

VH - výuka, oběd, družina

AK - výuka, oběd, družina

VK - výuka, oběd, družina

ŠP - výuka

NŠ - výuka, oběd, družina

JŠ - výuka

AV - výuka, oběd, družina


17. května

Dobrý den,

moc prosím, pokud jsou nějaké změny ohledně nástupu do školy, nezapomeňte mi je napsat. Zítra to paní ředitelka definitivně uzavře. :-)

Jinak ještě prosím, abyste sledovali aktuality ohledně OČR, školy, roušek, opatření - netuším, co vše se změní a uvolní, omlouvám se, že nemohu poskytnout přesné informace...

Děkuji za pochopení a spolupráci. :-)

Markéta Studničková

Družina - dotazník na Pyžamu

Tento dotazník se týká pouze dětí, které jste přihlásili do družinky (nyní se tomu říká jinak). Prosím o vyplnění a podpis. Odevzdáte 25.5. při nástupu do školy.

Když nevíte přesný čas, napište od - do (rozmezí).

Děti, které jdou jen na oběd, půjdou pravděpodobně na oběd také s družinkou, potom je pustí paní vychovatelka domů.

Odpoledne budou děti ve stejných skupinkách jako dopoledne (i kdyby tam mělo být pouze jedno dítě, tak se nesmí přiřadit do jiné skupiny).

Pokud se třída nebude dělit na dopolední výuku, bude mít celou skupinu naše paní vychovatelka. Pokud se třída rozdělí, bude jedna část u jiné paní vychovatelky (ve stejném složení dětí jako dopoledne). Skupiny se nesmí míchat.

Děkuji!!! :-)

MS



12.5. 2020

Přeposílám zprávy a úkoly z Pyžama:

11. května 2020

Dobrý den,

paní ředitelka velmi děkuje, že jste poslali už nyní potvrzení o tom, zda děti nastoupí od 25.5. do školy. Může začít pracovat na organizaci a přípravách. Kdyby se náhodou něco do 18. května ještě změnilo, dejte vědět včas, prosím.

Když nám zůstane stejný počet přihlášených dětí, třídu nebudeme muset dělit (lavic máme 13). Nyní by nás mělo být ve třídě 12. Kdyby se to náhodou změnilo, bude se muset losovat, které děti půjdou do jiné skupiny.

Měla bych nakonec nastoupit také. O podmínkách dopoledního vyučování už jsem napsala a zatím stále vše platí, žádná změna.

Dětem, které nenastoupí, budu posílat práci na "Pyžamo", můžeme se sejít (formou připojení). Bohužel ale asi nepůjde přihlásit děti přímo do vyučování, protože škola nemá v počítačích kamerky a nemůže si je dovolit nakoupit.

Děkuji za spolupráci a přeji klidný týden. :-)

Markéta Studničková


Milí žáčci,

pokud budete mít možnost, připojte se v úterý v 10:00 hodin. Moc se těším na setkání! :-)

Přeji pohodový týden! :-)

Vaše paní učitelka


VV, PČ, HV, TV (11. - 15. května)

Pokud budete mít chuť a najdete si čas:

PČ - postavte něco ze stavebnice, kterou doma máte

VV - zkuste nakreslit svou oblíbenou hračku

HV - zpívejte si jen tak pro radost

TV - choďte na procházky


M - dělení 7, procvičování + - (11. - 15. května)

Tento týden zkuste natrénovat dělení 7, prosím. Zopakujte nejprve násobky 7 a násobení 7. K tomu ať děti vypracují v M7 na str. 17/2.

Dále pokračujte ve Slonovi (kdo nemá) a k tomu ať si děti vypracují v M7 na str. 18/2.


ČJ - bě, pě, vě, mě, dě, tě, ně (11. - 15. května)

Měli bychom v pracovním sešitě ČJ2 mít vše až do strany 21.

Ať si děti tento týden vypracují v ČJ2 stranu 22 - opakování. A samozřejmě si mohou nalepit své skřítky (případně jim tam dejte třeba razítko, jinou samolepku, nakreslete obrázek...).


ČJ - čtení (11. - 15. května)

Prosím, aby si děti každý den přečetly jednu stránku ve své knize. Nemusíte posílat fotografie, stačí, když mi sem napíšete v pátek zprávu, jak se podařilo dětem úkol splnit.

Těším se! :-)


2.C AJ 11.-15.5.

V tomto týdnu, prosím, dokončíme úvod lekce.

  • Začněte videem- pro změnu jiné než to úvodní viz odkaz

https://www.youtube.com/watch?v=Te2M7oYFQgA

Dětem se líbit bude, kdyby se nelíbilo vám J, pusťte jim to úvodní

https://www.youtube.com/watch?v=Im3rlc5b7MA

  • Zopakujte podle obrázků říkánku Stopa 61 - učebnice cvič. 30/3
  • V pracovním sešitě najděte str.47 - poslechový obrázkový slovník - viz odkaz

https://elt.oup.com/student/letsexplore/audio?cc=cz&selLanguage=cs

po otevření odkazu opět přejdete na CD 1 Part 2 stopa 75

Děti poslouchají, najdou obrázek a domalují chybějící části - proto ta říkánka předtím, zopakují si, jak jednotliví členové rodiny na obrázcích vypadají. Dokreslené obrázky vám znovu pojmenují.

· Učebnice cvičení 31/1,2 - stopa 63 - děti poslouchají a podle nahrávky ukazují jednotlivé členy rodiny (Toto je můj/moje...)

(This is my dad / This is my sister / This is my grandad /This is my granny / This is my mum / This is my granny / This is my brother) . Poslech zopakujte a děti tentokrát slovíčko nejen ukáží, ale i zopakují. Podle chuti můžete ve cvičení opět pokračovat podle svého, v ukazování a říkání se střídat.

Děkuji vám všem za píli a spolupráci.



7. května 2020

NOVÉ ZPRÁVY:

Školky se na Praze 11 od 25.5. prý otevřou.

Paní ředitelka prosí, abyste dnes poslali vyjádření, zda dítě nastoupí. Potřebuje to vědět kvůli organizaci, přípravě, nákupu jídla... 18.5. je pozdě.

OČR rodičům zůstává jen tehdy, když dítě nenastoupí do školy (mělo by to být 80 procent    z hrubé mzdy a počítají se do toho všechny dny v měsíci - snad se nepletu, raději si ještě ověřte).

DĚTI, KTERÉ NENASTOUPÍ, ODEVZDÁVAJÍ SVÉ ŽÁKOVSKÉ KNÍŽKY VE CHVÍLI, KDY SI PŘIJDOU VYKLIDIT ŠATNÍ SKŘÍŇKY (TO SI JEŠTĚ UPŘESNÍME).

Od 18. května už nemůžete změnit svá rozhodnutí. Nepřihlášené děti není možné dodatečně přihlásit, přihlášené děti musíme vykazovat v docházce, omlouváte nepřítomnst stejně jako v běžném roce. V momentě, kdy dítě přihlásíte, ztrácíte nárok na OČR.

DOPOLEDNE VE ŠKOLE

Skupinka nesmí přesahovat počet lavic ve třídě (max. 15).

Výuka - každý ve své lavici, bez zvonění

Přestávka - ve své lavici (omalovánky, stavebnice...)

Svačina - jen jednu přestávku a na svém místě

Chodba, tělocvična a bufet - NE

Pijeme pochopitelně průběžně podle potřeby, ale nedržíme láhev u pusy nepřetržitě jako dudlík - odpadá "pocucávání".

Záchody - v určitou vymezenou dobu po skupinkách (ne courání)

Zákaz opustit areál školy, nesmí se na žádné akce, výlety, hřiště, budeme jen ve třídě.

Uzavření známek - v první půlce června, potom už jen opakování, dodělávání a vlastní tichá zábava ve své lavici

CO SI VZÍT

- celou složku s úkoly, obrázky, svůj deníček, případně i fotografie

- žákovskou knížku

- bačkory

- své vlastní ubrousky na utírání rukou (nebo ručníček v tašce u sebe)

- jednu roušku přímo na obličeji + sáček v aktovce

- 2 náhradní roušky v sáčku (i do družiny)

- omalovánky, pastelky, blok, penál, nůžky, lepidlo - váleček

- hru pro jednoho do lavice

- vlastní knížku na čtení

- pracovní sešit ČJ2, M7, PRV, PÍSANKA 2 (kdo má u sebe)

- malé sešity (ty máme zatím ve škole)

- může být krém na ruce (budeme mít ve třídě dezinfekci)

- látkový ubrousek na svačinu

- svačina, pití

Skříňky si vyklidíme (budou tam pouze bačkory).

Kufříky a jiné pomůcky už si brát nebudeme. Rozdá se vše, co jsme nestihli.

Děkuji za spolupráci, mějte se pěkně! :-)

MS


4. května 2020

POTVRZENÍ - ZÁVAZNÉ (o případném nástupu do školy od 25.5.)

Posílám v příloze na Pyžamu (nebo e-mailem) informace a formulář k vyplnění bezinfekčnosti (ta se odevzdává v den nástupu - 25.5., musí mít i datum dne nástupu). Také se tam dočtete informace ke školní družině a k obědům. Přečtěte si vše pečlivě, prosím.

Pro žáky, kteří nenastoupí, pokračuje nadále výuka stejným způsoben, jako probíhá nyní.

Dále prosím, abyste závazně (nebude to možné už změnit) ještě jednou potvrdili, zda dítě bude školu navštěvovat. A to tentokrát takto:

Dopolední výuka: ANO - NE

Školní družina (pouze odpoledne a do 16:30): ANO - NE

Obědy: ANO - NE

Není možné chodit pouze na obědy či do družiny.

Prosím, potvrďte co nejdříve, nejpozději 7. května.

Předem děkuji! :-)

Upozornění pro žáky mé třídy:

Prosím, aby žáci roušky určitě měli i ve třídě. V počtu, který se má sejít, není možné kolem sebe dodržet 2 m odstupy. To je téměř nemožné, tak velká třída opravdu není.

Nikdo nebude v průběhu výuky ukusovat jídlo, budeme jíst pouze jednu přestávku, každý na svém místě a bez otáčení na souseda za sebou.

Přestávky budou žáci trávit v lavici (kromě záchodu), tak prosím, aby s sebou měli něco, čím se zabaví (omalovánky, blok, pastelky, puzzle, stavebnici...).

Děkuji za pochopení i za spolupráci. :-)

MS


Rozpis on-line hodin v týdnu 4. - 7. května 2020 - upraveno:

ÚTERÝ - ČJ: 8:00 - 8:45

STŘEDA - M: 8:00 - 8:45

VE STŘEDU OD 19:00 SETKÁNÍ S RODIČI

Připojení na stejném odkazu jako minule, heslo stejné.

Přeji klidný celý týden. :-)

MS

ÚKOLY

PRV 4. - 7. května

Nemoc, úraz

PRACOVNÍ SEŠIT: str. 62

M 4. - 7. května

Násobky 6 (opakování)

Dělení 6

PRACOVNÍ SEŠIT 7: str. 11, 12 

ČJ 4. - 7. května

MÉĎA - str. 31/3,4,5,6,7 (cv. 6 i jako diktát na papír)

            - str. 35

A tím končíme Méďu.

VV, PČ, HV, TV 4. - 7. května

Druhou květnovou neděli mají všechny maminky svátek. A proto budou domácí úkoly pro radost všem maminkám! :-)

VV + PČ: obrázek nebo výrobek pro maminku

HV + TV: zazpíváme a zatančíme si s maminkou

2.C AJ 4.-7.5.

Tento týden je opět kratší, jen se, prosím, pokuste s dětmi upevnit slovní zásobu, kterou jste minule představili.

· Připomeňte správnou výslovnost a jednotlivé členy rodiny stejnou nahrávkou, jako minule:

https://elt.oup.com/student/letsexplore/audio?cc=cz&selLanguage=cs

po otevření odkazu opět přejdete na CD 1 Part 2 Stopa 60 - učebnice cvič. 30/2

· Pokud máte rodinnou fotografii, nechte si ukázat a pojmenovat členy rodiny podle ní.

· Vraťte se k obrázkům v učebnici a zopakujte říkánku z minula - Stopa 61 - cvič. 30/3

· Následuje hra - cvič.30/4 Who´s missing?-Kdo schází ? Stopa 62 - v tomto cvičení děti slyší názvy členů rodiny tak, jak jdou na obrázcích za sebou, ale jeden člen je vždy vynechaný. Děti by měly z poslechu poznat kdo a slovíčko říci. (granny / dad / mum / brother). Můžete samozřejmě pokračovat sami podobně dále, případně se ve vynechávání a hádání střídat.

Velmi děkuji, že dětem angličtinu stále osvěžujete.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky