Domácí příprava od 11. 3.                                                    Můžete mi volat, psát, pochlubit se fotografiemi svých prací...                                                               Děkuji za spolupráci!                                                            Vaše paní učitelka "Studnička"

Pokračování v zadávání úkolů pro domácí přípravu najdete od 4.května v rubrice "DOMÁCÍ PŘÍPRAVA 2".



TÝDEN 27. dubna - 30. dubna 2020 (pondělí - čtvrtek)

Nové setkání s rodiči a s dětmi: STŘEDA 29.4. OD 19:00

Pozvala jsem také paní asistentku a paní učitelku na angličtinu.

Kliknete pouze na odkaz a zadáte heslo, které jsem posílala e-mailem (kdo nemá přístup, tomu jsem heslo řekla po telefonu).

Funguje to i přes mobil a tablet. Je potřeba mít pouze prohlížeč CHROME nebo FIREFOX. Jinak není třeba nic instalovat.

Odkaz:

q=meet.jit.si&url=https%3A%2F%2Fmeet.jit.si%2F&v=2&c=1&data2=zsVzljafNmeM21TxmMmdHDE2KqIpknHVwh60W5CVQLTkylkGEltZ_KFexURMvEN6wMPBACuVqvKbIk0Ap2UOMZZafELIJuMi8vvO_tfacxSUguBwiElzQIP85EpGJ5JOfOTDroMC78kMFZuw5HP_hZ0tCIq

Ještě jednou moc děkuji rodičům za pomoc a už se moc těším! :-)

MS

Práce:

ČESKÝ JAZYK 27. - 30. dubna

Méďa - str. 29 + 30 (procvičování bě, pě, vě, mě, dě, tě, ně)

Potom otočte pracovní sešit (Méďu) obráceně (je tam napsáno "Klíč ke cvičením") a doplňte str. 1.

MATEMATIKA 27. - 30. dubna

Str. 5/1,2 - POLOPŘÍMKA

Pokuste se pochopit, co je polopřímka (jaký je rozdíl mezi přímkou a polopřímkou, rozdíl mezi úsečkou a polopřímkou). A vypracujte cvičení 1+2. Zatím nedělejte další cvičení.

Nedávám žádnou další stranu a žádný pracovní list, ale tento týden procvičujte a opakujte dělení 2,3,4,5 a násobení 0 - 10 (každý podle toho, co mu nejde a co potřebuje).

A dále pokračujte ve Slonovi (máte čas do 25. května).

PRVOUKA 27. - 30. dubna

Str. 60/3

Názvy smyslů: zrak, sluch, čich, hmat, chuť

Kde sídlí - čím vidíme, slyšíme, cítíme....... (např. oko)

Str. 61 - péče o zuby

Deníček (dobrovolně) 27. - 30. dubna

Kdo má chuť a najde si chvilku, může zase něco zapsat do svého deníčku, který si vede od zavření školy (pokud rodiče chodí do práce a děláte úkoly až odpoledne, chápu, když tento úkol nepošlete - nevadí).

VV, PČ, HV, TV (dobrovolně) 27. - 30. dubna

Toto jsou opět úkoly dobrovolné. Nemusíte posílat.

TV - na procházce najdete krásný rozkvetlý strom a políbíte pod ním svou maminku

HV - někomu blízkému zazpíváte písničku pro radost (třeba babičce a dědečkovi do telefonu, malé sestřičce či bráškovi před usnutím, mamince a tatínkovi jen tak)

- vzorně si každé ráno ustelete svou postel

VV - nakreslíte rozkvetlý strom (pokud máte doma barvy a rodiče to dovolí, můžete je použít k malbě, ale vůbec nevadí, když si strom nakreslíte jen pastelkami, které máte

Angličtina

Lekce 4 - Rodina - začínáme -v rámci vašich možností podle zadání: 

2.C Aj 27.-30.4.

Další část učebnice má téma Family - Rodina

Můžete začít tím, že dětem pustíte kratičké video (viz odkaz), je s hudbou a naladí je víc než jen obrázek v učebnici.

https://www.youtube.com/watch?v=Im3rlc5b7MA

Pak v učebnici na str.30 znovu představíte názvy jednotlivých členů rodiny - pustíte dětem nahrávku k učebnici - odkaz stejný jako minule u poslechu z učebnice u lekce Farma

https://elt.oup.com/student/letsexplore/audio?cc=cz&selLanguage=cs

po otevření odkazu opět přejdete na CD 1 Part 2 a najdete potřebné stopy.

Stopa 60 - podle čísel odposlechnou a pak vyjmenují členy rodiny - cvič. 1 a 2

Stopa 61 - říkánka cvič. 3 - v každé lekci stejný základ, mění se slovíčka, děti znají (pokud už nezapomněly), případně najdete text na str. 62 Unit 4

Na závěr -pracovní sešit str.27 - děti přiřazují obrázky v kroužku k osobám na hlavním obrázku a nahlas je jmenují.

(Ideálně samozřejme možno procvičit na vlastní rodině)

Děkuji

Eva Habermannová


Aj 2C 27.4.-30.4..docx

STÁHNOUT


22.4.2020

Milé děti a jejich úžasní rodiče! :-)

Moc děkuji za skvělou spolupráci. Mám velkou radost, že plníte zadanou práci a vždycky mě velmi potěší ty nádherné fotečky toho, jak trávíte svůj volný čas, když se zrovna neučíte.

Moc mě mrzí, že nám nevyšlo to setkání. Ale už mi s tím někteří rodiče pomáhají (velmi děkuji) a brzy pošlu odkaz na nové setkání (ne však přes "Pyžamo"). Snad se nám to tentokrát podaří...

Slona (matematiku) přesunuji až do 25. května, tak se nenervujte tím, že to nestihnete do příštího týdne, prosím.

Ještě jednou děkuji všem za podporu a spolupráci. V této situaci se mi jen potvrdilo, jakou mám skvělou třídu. :-)

Užijte si víkend! :-)

Markéta Studničková

ÚKOLY NA TÝDEN 20. - 24. dubna 2020

VV, PČ, HV, TV: 20. - 24. dubna

Až budete mít v týdnu chvilku, pošlete zase nějaké originální fotografie na tato témata, prosím:

TV - vycházky, cvičení v přírodě

HV - Co by se doma dalo použít jako hudební nástroj (třeba z kuchyňského náčiní)?

PČ - pomáhání doma v kuchyni (nebo při úklidu)

VV - Holčičky se mohou pokusit udělat věneček z pampelišek, kluci mohou nakreslit dráhu pro autíčka, nebo můžete (holky i kluci) něco nakreslit křídami na zem (pokud máte křídy).

ČJ - MÉĎA: 20. - 24. dubna

PROCVIČOVÁNÍ BĚ, PĚ, VĚ, MĚ, DĚ, TĚ, NĚ

Pondělí - 24

Úterý - 25

Středa - 26

Čtvrtek - 27

Pátek - 28

PRV - PRACOVNÍ SEŠIT: 20. - 24. dubna

OPAKOVÁNÍ - JARO

LIDSKÉ TĚLO, OBLIČEJ

ÚTERÝ - 59

PÁTEK - 60/1,2

M - M7: 20. - 24. dubna

PROCVIČOVÁNÍ NÁSOBENÍ (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)

PROCVIČOVÁNÍ DĚLENÍ 2,3

DĚLENÍ 4,5

ÚTERÝ - dodělat, co chybí na str. 1,2

STŘEDA - 6

ČTVRTEK - 7

PÁTEK - 8

M - PRACOVNÍ LIST: 20. - 24. dubna

PONDĚLÍ - v příloze "Škola v pyžamu"

...…..



17. DUBNA

Přeji všem krásný víkend! 

Opravila jsem počítání z matematiky, byly tam dva omyly (nikdo nepočítal 17 ani 5 minut)! :-)

Paní ředitelka prosí o vyplnění dotazníku:

Prosíme rodiče o vyplnění dotazníku do 27.4. - Cílem dotazníku je zjistit a případně zlepšit stávající distanční výuku. Víme, že je tato situace velmi náročná i pro Vás a děkujeme za pomoc a spolupráci, poskytnutou zpětnou vazbu (je na "Škole v pyžamu")

17. DUBNA

Paní asistentka a paní vychovatelka všechny děti i jejich rodiče moc a moc pozdravují!! :-) :-) :-) 


Dobrý den,

přeposílám zprávu od vedení školy a prosím, abyste mi do tohoto pátku (17. dubna) poslali svou odpověď, kterou musím zase já dát paní ředitelce. Pokud můžete, snažte se odpovědět jen určitě ano - určitě ne, to slovíčko "spíše" nám to moc neusnadní....Lépe se vše organizuje, když je nějaká vyšší jistota. Díky moc!!!

P.S. Pokud to půjde, bude družinka fungovat také (jen se nebudou míchat skupinky, bude to jiný režim), nejsou však jisté obědy. Je možné, že si děti budou nosit svačiny. Vše je v jednání...

Předem děkuji! :-)

MS

,,Vážení rodiče, z prohlášení vlády vyplývá, že se předpokládá návrat žáků I. stupně od 25.5. Děti budou moci být ve škole pouze ve skupině max. 15 žáků, jedno dítě v lavici. Ne v každé třídě je ale 15 lavic, musíme přizpůsobit skupiny dětí i dle počtu lavic. Pro organizaci této výuky potřebujeme vědět, zda budete své dítě do školy v tomto režimu posílat. Z dětí, které přesáhnou povolený počet dětí v učebně, budeme vytvářet další skupinu v rámci ročníku - do jiné učebny. V případě, že i nadále budete své dítě vzdělávat doma (dle pokynů učitele), nebude se jeho absence započítávat a bude omluveno.Zatím není jisté, v jakém režimu a zda vůbec poběží družina a školním jídelna. Prosíme o vyjádření co nejdříve. Děkujeme za spolupráci.Dítě bude chodit - určitě ano, spíše ano, spíše ne, určitě ne."

16. + 17. dubna: HV+VV+PČ

Předkreslete si velikou notu. Nakreslete do ní obrázek na nějakou dětskou písničku, kterou si nejprve zazpíváte. Potom hezky vystříhněte. :-)

16. + 17. dubna: ČJ - BĚ, PĚ, VĚ, MĚ, DĚ, TĚ, NĚ + OPAKOVÁNÍ Ú/Ů

Pracovní sešit - str. 19 - 21

16. + 17. dubna: M - DĚLENÍ

Posílám v příloze ("Škola v pyžamu") práci na tyto dva dny a děkuji za spolupráci. :-)

15. dubna: ČTENÍ

Začni číst další knížku (pokud už to tak není). A vyfoť mi nejen knížku, ale také stránku, kterou jsi přečetl(a). :-)

15. dubna: ČJ - SLOHOdpovědi (celými větami) na otázky pište na papír velikosti malého sešitu, nebo přímo do deníčku, který si vedete, prosím.

1) Nejhezčí zážitek z Velikonoc 2) Co mi nejvíce chutnalo

15. dubna: M - DĚLENÍ

V souboru jsou dvě stránky. Něco nového si povíme, něco zahrajeme a na něco zkusíme odpovědět. A právě tyto odpovědi mi potom pošlete sem v podobě fotografie, prosím. Děkuji! :-)

ÚkolAnglický jazyk 14.4 -17.4.Vážení rodiče, zadání je trochu obsáhlejší, najdete je jako nahraný soubor. Děkuji.



14. dubna 2020

Angličtina

2.C Aj 14.-17.4.
Vážení rodiče,
vím, že máte spoustu práce s hlavními předměty, kde je opravdu nutné s dětmi postupovat. Pokud přesto budete mít
možnost věnovat trochu času angličtině, můžete i tady udělat malý krůček dál.
(Záměrně vynechávám str. 27 - doufám, že budu mít ještě letos šanci se jí s dětmi věnovat.)
Takže můžete začít tím, že si s dětmi zopakujete zvířátka pomocí cvičení v prac. sešitě - str.26 cvič. 1 a 2 - při
označování by vám děti samozřejmě měly zvířátka vyjmenovat. (Pokud je zapomněly, zopakujte je pomocí nahrávek
44 a 51 na str.22 a 26.)
Pak přejděte v učebnic i na str. 28 - prohlédněte si s dětmi obrázky, ať vám řeknou, co na nich vidí (horse, cow, boys,
girls, rabbit,tractor).
Poté přejděte na odkaz nahrávek z učebnice
https://elt.oup.com/student/letsexplore/audio?cc=cz&selLanguage=cs
po otevření odkazu opět přejdete na CD 1 Part 2 a najdete potřebné stopy.
Stopa 55 - děti uslyší komentáře k jednotlivým obrázkům a měly by je správně seřadit za sebou
(1c / 2b / 3a / 4d / 5e)
Stopa 56 - výrazy ´It´s time to go´ a ´Goodbye´
Stopa 57 - oba výrazy spojené v písničce - přehrajte, přezpívejte
(It´s time to go, it´s time to go, it´s time to say goodbye.

Goodbye girls, goodbye boys. Explorers say goodbye.)

Následně dokončíte opakování zvířátek obrázkovým-poslechovým slovníkem-pracovní sešit str.47 Stopa 58
Děti poslouchají a vybarvují podle nahrávky.
(cat/black, chicken/orange, cow / brown, horse / grey goat / brown sheep / white)

Děkuji za spolupráci.


13. dubna 2020

Doufám, že jste si krásně užili velikonoční svátky! :-)

Mám radost, jak bezvadně funguje "Škola v pyžamu". Tam teď máte úplně všechny úkoly, posíláte fotky a mám všechno hezky pohromadě. Moc děkuji za výbornou spolupráci! :-)

Úkoly na 14. dubna

VLASTNÍ ČETBA

Přišel čas odevzdat svou domácí četbu. Připomínám, jak to má vypadat: 

- papír velikosti malého sešitu (A5) pouze z jedné strany (abychom mohli nalepit ve škole do sešitu) 

- název knihy 

- kdo ji napsal a kdo ilustroval 

- velmi stručně napíšeme, o čem knížka je a co se nám tam líbilo nakreslíme obrázek (připomínám - vše pouze na tu jednu stranu)

TV - sportovní aktivity

Pošleme fotografii, jak sportujeme i v těchto dnech (např. procházka v lese, jízda na kole v přírodě, rozcvička doma...).

M - násobení

Předepsané příklady (předepsat nám je mohou rodiče) vypočítáme zpaměti a rodiče nám pod příklady poznamenají, jak dlouho jsme počítali a kolik bylo chyb:

3x8, 5x7, 6x6, 4x9, 9x7, 6x5, 3x3, 8x7, 7x7, 10x6, 0x5, 4x1, 6x7, 5x5, 7x6, 5x4

ČJ - bě, pě, vě, mě

Pracovní sešit - str. 18

14. - 30. dubna: M - SLON (+ - do 100)

Někdo už má, někomu něco chybí... A tak si do konce dubna průběžně "Slona" dodělávejte, prosím. Až budete mít úplně vše, pošlete mi jednu stránku (vyberte ji) ke kontrole, prosím. Děkuji! :-)

Hezký den! :-)

MS



4. dubna 2020

Dobrý den,

Škola v pyžamu funguje! :-) Pro žáky, kterým se nepodařilo, posílám práci sem. :-) 

Ti, kdo mají přístup do Školy v pyžamu, už budou nahrávat fotografie svých prací přímo pod jednotlivé úkoly (např. žák udělá úkol z prvouky - rodič ho vyfotí a nahraje pod zadaný úkol). Mně se to tam ukáže a rovnou pošlu, že je úkol splněn, případně hodnocení, komentář, nebo tam něco opravím. A rodič žáka to uvidí.

Pokud mi budete chtít poslat fotografií více (např. z PČ, VV...), tak pošlete např. po e-mailu (nebo přes Whats App). Ve Škole v pyžamu lze poslat zřejmě jen jedna fotka k jednomu úkolu. 

Zároveň všem přeji hezké velikonoční svátky, ať si je užijete i v těchto neobvyklých dnech! :-)

MS


Práce na týden 6. - 10. dubna

PONDĚLÍ

ČJ - diktátek

1) Na papír (nebo pokud doma máte nějaký sešit) si předepíšeme datum 6. dubna - diktát.

2) Nebudou to věty, slovní spojení (nebo slova) od sebe oddělujeme čárkou.

2) Zopakujeme si, proč se něco jiného vyslovuje a jinak se to píše - podle čeho to poznáme (např. chňapka - chňapek, tenký led - ledy).

3) Rodiče nám budou pomalu a srozumitelně diktovat (co jsme se neučili, tak nám poradí - např. pravítko = měkké i).

4) Potom si diktát po sobě přečteme a překontrolujeme.

5) Rodiče opraví chyby barevnou pastelkou, diktát vyfotí a pošlou mi ho. Tím bude úkol splněný. Předem děkuji. :-)

DIKTUJEME:

krásný hrad, šiška, zub, chaloupka, loďka, barevná zeď, ořezaná tužka, chlup, pravítko, pár žiraf, mrkev, železniční trať, velký kus, lopatka, hroch, nafukovací kruh, pařez

ČJ - deník

Vyfotíte mi něco pěkného ze svého deníku, který si nyní píšete (po dobu, kdy máme zavřenou školu). A pošlete mi fotku, prosím.

M: NÁSOBENÍ - TABULKA

Tabulku, kterou posílám v příloze (kdo není ve Škole v pyžamu, tomu pošlu tabulku jinak), si nakreslete. Je to pomůcka pro násobení, kterou můžete použít, když už budete hodně unavení. Druhou tabulku posílám pouze jako návod, jak s ní pracovat.

Použití (jsou dva způsoby):

1. Funguje podobně jako ve hře "lodě". Vypočítáme např. 5x7. Číslo 7 si najdete vlevo v modrém sloupečku a dáte na něj levý ukazováček. Číslo 5 si najdete nahoře v modrém řádku a dáte na něj pravý ukazováček. Pravým ukazováčkem pojedete od pětky směrem rovně dolů a levým ukazováčkem pojedete od sedmičky směrem vpravo rovně. Kde se ukazováčky setkají (pravý úhel), tam je výsledek = 35.

2. Dáte ukazováček na sedmičku v levém modrém sloupečku a ukazujete směrem vpravo násobky sedmi (0x7, 1x7, 2x7, 3x7, 4x7, 5x7).

Opět pošlete fotografii hotové tabulky. Děkuji! :-)

ÚTERÝ

PRV - 54 + 55

M - geometrie

Vypracuj na papír, prosím:

1. Narýsuj přímku m.

2. Na přímce m vyznač bod B a bod C.

3. Napiš, kolik má stran trojúhelník.

4. Napiš, zda se dá přímka změřit.

5. Napiš, zda se dá změřit úsečka.

6. Stejně dlouhé všechny čtyři strany má čtverec nebo obdélník?

7. Teď nerýsuj, zkus jen tak nakreslit a) křivou čáru

b) lomenou čáru

c) rovnou čáru

8. Kolik přímek může procházet dvěma body současně?

9. Kolik přímek může procházet současně jedním bodem?

10. Míč nám připomíná jaké geometrické těleso?

STŘEDA

PRV - 56, 57

VV, PČ, HV, TV

Pošlete mi fotografie všeho zajímavého, co mi budete chtít ukázat (co jste prožili, jak jste pomáhali, co jste vyrobili). Mohou to být nabarvená velikonoční vajíčka, pletení pomlázky, honička s pomlázkou po zahrádce, hezká velikonoční básnička, pečený velikonoční beránek, nebo třeba jen krásný úsměv....

ČTVRTEK - VOLNO

PÁTEK - VOLNO

MS


2. dubna 2020

Tak jsme si ještě jednou odsouhlasili zasílání hromadných zpráv po e-mailu (už jsme udělali na třídních schůzkách) a nyní ještě případnou další vzájemnou komunikací přes internet (on-line výuku...). Moc děkuji za úžasnou spolupráci.

Včera se tedy rodiče přihlásili do "Školy v pyžamu" pod jménem (+ prvního písmenka z příjmení) dítěte (žáka). Zde máme možnost  mít všechno pěkně pohromadě - zadání úkolů, odevzdané úkoly (fotografie), fotografie něčeho zajímavého, co jste s dětmi dělali, zprávičky, případně se můžeme i vidět, když bude zájem a potřeba. 

Byla bych moc ráda, kdyby se podařilo připojit i posledním třem žákům. Není to opravdu složité a funguje to přes mobil i přes počítač. Komu se však nepodaří přihlásit, nemusí se bát, stále budu posílat úkoly i sem na naše stránky, komunikace přes mobil i e-maily stále funguje. Jen mi bude posílat fotografie svých hotových prací přes e-maily, abych si je mohla zakládat do jeho složky.

Přeji krásný den! :-)

Vaše paní učitelka 


27. března 2020

Práce na týden 27. března - 3. dubna 2020

Pod mými rozepsanými úkoly po jednotlivých dnech najdete opět vzkaz od paní učitelky na angličtinu. :-)

Pondělí

ČJ: str. 13

Méďa: str. 34/5

Na papír velikosti malého sešitu (abychom mohli ve škole nalepit do literatury) si napíšeme "Básnička o sněžence", pod to napíšeme do závorky "z prvouky". Potom vynecháme řádek a přepíšeme psacím písmem pouze prostřední část básničky (čtyři řádky), kterou najdeme v prvouce na str. 52. K tomu si nakreslíme obrázek sněženek.

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,6,7,8,10 (10 minut trénovat - výsledky rychle), vybarvit násobení 9 - vybereme si barvu

Sluníčko: str. 29

TV: zatančit si (nebo zacvičit) na hudbu (např. v rádiu)


Úterý

ČJ: str. 14

Méďa: str. 34/1

Trénování příkladů z listu na násobení 9 (10 minut trénovat - výsledky rychle)

Sluníčko: str. 30

PRV: str. 52

HV: zkusíme si zapískat (nebo zazpívat) nějakou dětskou písničku


Středa

ČJ:. str. 15

Méďa: str. 34/3

Vlastní četba

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 (10 minut trénovat - výsledky rychle)

Sluníčko: str. 31

TV: zacvičit si na písničku "Hlava, ramena, kolena, palce" (najdeme na You Tube)


Čtvrtek:

ČJ: str. 16 (dě, tě, ně - opakování z 1. třídy)

Méďa: str. str. 34/2

Vlastní četba

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 (10 minut trénovat - výsledky rychle)

Sluníčko: str. 32

VV: zkusíme nakreslit člověka (třeba sebe) v co nejveselejší roušce


Pátek

ČJ: str. 17

Méďa: str. 34/4

PRV: str. 53

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 (10 minut trénovat - výsledky rychle)

Sluníčko: str. 35

PČ: složit si nějak zajímavě ubrousek pro slavnostní oběd (můžeme si najít i na internetu)


Přeji co nejhezčí víkend a pohodový příští týden! :-)

Markéta Studničková

A tady je slíbená angličtina: 

Vážení rodiče, pokud máte čas, opět nabízím angličtinu pro děti, aby si něco zopakovaly, něco se naučily a hlavně se pobavily. :-) Vyberte si. :-)

Tento týden odkazy na veselá, ale velmi užitečná videa a jednu hru:

Něco nového - části těla - hooooodně veselé :-) - mohou i z pívat

https://www.youtube.com/watch?v=EJsk_kQMwBA

Něco na opakování:

Hračky do pokoje

https://www.youtube.com/watch?v=0tBTF6qV1ZY

Hračky venkovní - tady si na konci i zacvičí

https://www.youtube.com/watch?v=AHP47614D_o

a pomůcky do třídy (pero, gume....)

https://www.youtube.com/watch?v=F9OdB53UGmA

A pokud si chtějí zahrát pexeso - barvy jsou sice také napsané, ale když správně kviknou, barvu uslyší..

https://www.umimeanglicky.cz/pexeso-colors-1-uroven?source=explicitExercise

Děkuji za spolupráci, příště dáme video s novým tématem, které odpovídá učebnici.

Eva Habermannová



23. března 2020 - POZOR, POZOR! :-)

Pojďme se ve středu 25. března ve 12:30 přidat ke zpěvu! :-) 

ČT1, Český rozhlas, rozhlasy obecních a místních úřadů budou vysílat a hrát písničku "Není nutno! Podrobnosti najdete na Novinkách.cz. :-)

MS

23. března 2020

Za úkoly, které jsem včera rozepsala do jednotlivých dnů, jsem právě teď vložila pod můj "dopis" ještě vzkaz s úkolem od paní učitelky na AJ. A je tam také pokyn pro "etikáře". Prosím, podívejte se! :-)

Děkuji a přeji pěkný den! :-)

MS

Ještě jednou 22. března 2020 - práce na týden 23. - 27. 3. 

Až budete mít chvilku, přečtěte si dopis dole pod úkoly, prosím. Děkuji! :-)

MS


PONDĚLÍ 23. 3.

ČJ2: str. 8

MÉĎA: str. 18, 32

Na jednu stránku velikosti malého sešitu (ve škole pak nalepíme do slohu):

- napíšeme  nadpis "Jaro"

- tužkou si stránku rozdělíme na 4 okénka 

- do každého okénka nakreslíme jeden obrázek z jara (1. bude rozkvetlý strom a kytičky v trávě, 2. nějaké zvířátko s mláďátkem, 3. něco z Velikonoc, 4. co můžeme dělat, např. jezdit na kole, kopat do míče.....)

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,6, 10 - označeno žlutě, zeleně, modře (10 minut trénovat - výsledky rychle), vybarvit násobení 7 - oranžově

SLUNÍČKO: str. 21, 22

TV - 10 dřepů, 20x nůžky, pomalu přejít s pracovním sešitem na hlavě z jedné strany místnosti na druhou stranu - sešit nesmí upadnout, jinak se musíme vrátit


ÚTERÝ 24. 3.

ČJ2: str. 9

MÉĎA: str. 19

Trénování příkladů z listu na násobení - 7 - označeno oranžově (10 minut trénovat - výsledky rychle)

SLUNÍČKO: str. 23, 24


PRV: str. 48 + 49

HV - zahrát si s někým z rodiny "Na ozvěnu" (jeden tleská a ostatní musí úplně stejně zopakovat - děti tu hru znají, hrajeme ji), zkusíme se naučit pískat


STŘEDA 25. 3.

ČJ2: str. 10

MÉĎA: str. 22

Vlastní četba

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,6,7, 10 (10 minut trénovat - výsledky rychle)

SLUNÍČKO: str. 33, 34

TV - chvilka relaxace na pomalou hudbu (ležíme, máme zavřené oči a odpočíváme


ČTVRTEK 26. 3.

ČJ2: str. 11

MÉĎA: str. 23

Vlastní četba

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,6,7, 10 (10 minut trénovat - výsledky rychle), vybarvit násobení 8 - růžově

SLUNÍČKO: str. 25, 26

VV - nakreslíme si nějaký velikonoční obrázek


PÁTEK 27. 3.

ČJ2: str. 12

MÉĎA: str. 33

Trénování příkladů z listu na násobení - 8 - označeno růžově (10 minut trénovat - výsledky rychle)

SLUNÍČKO: str. 27, 28


PRV: str. 51 (50 už máme)

PČ - můžeme zkusit pomáhat mamince při šití roušky, nebo můžeme vyrobit něco velikonočního (třeba ozdobu do květináče, kraslici...)


Dopis:

Vážení rodiče, milé děti! :-)

Pokud máte možnost, posílejte mi opět fotografie - jak děti pracují, co vyrobily, nakreslily, ukázky doplněných cvičení.......... U sebe v PC jsem si založila na každého žáka zvláštní složku a do té si fotografie ukládám.

Všechny práce a hotové úkoly si schovávejte a pište u nich datum týdne, kdy je děti dodělaly. Doporučuji pracovat podle rozepsaného rozvrhu, nebudete v tom mít chaos a budete vědět přesně, co už máte a co ne.

V pátek si vždy všechno pečlivě překontrolujte a společně si o všem popovídejte (jak se pracovalo, co se nám povedlo, u čeho byla legrace, v čem jsme se zlepšili...).

Protože je to mimořádná situace a v sobotu a v neděli nemůžeme chodit ven, bylo by prima, kdybychom si každý vedli takový svůj vlastní deník (tento nápad jsem převzala od jiné paní učitelky, která žákům doporučuje, aby si dělali záznamy svých vypracovaných úkolů). My bychom si tam však zaznamenávali prožitky z každého týdne, můžeme si do deníku i něco vlepovat, vytvořit tam i malý komiks, co nás zkrátka napadne... Hned budeme mít v sobotu a v neděli o zábavu postaráno... A až se zase setkáme, můžeme si je prohlédnout, přečíst... A pokud nemáte doma vhodný sešit, klidně může být deník v podobě jednotlivých papírů vložených do desek. Záleží na každém, jak to pojme...

Přeji do dalšího týdne zdravíčko a dobrou náladu! :-)

Markéta Studničková

AJ 2C

Vážení rodiče,

je těžké pokračovat s dětmi ve výuce dalších slovíček, pokud si je nemohou procvičit ústně různými společnými hrami. Možná nás to, bohužel, stejně nemine, vzhledem k delšímu uzavření škol. Pak se o to samozřejmě pokusíme a až se s nimi ve škole opět sejdu, budeme se zpětně snažit všechno postupně dohnat.

Ale tento týden bych vás poprosila o zopakování toho, což už znají.

Frázi "I can see a ....." (Vidím....) jednak pomocí odkazu na poslech z minulého zadání - jsou to cvičení 1 a 3 na str.26, ale můžete také jinak - pomocí videa, aby děti měly změnu, viz následující odkaz, u videa si i zazpívají.

https://www.youtube.com/watch?v=SNZRQ-C8b4M

Pokud nemáte možnost video pustit, ať v pracovním sešitě udělají cvičení 1 a 2 na str.25.

Zpětně vám také mohou pojmenovat zvířátka ze cvičení na str.23, které jste s nimi mohli udělat minulý týden.

Mnohokrát vám všem děkuji za spolupráci, cokoli s dětmi z učebnice zopakujete, bude jen k užitku. Vím, že mnoho času na to doma v současné době není.

Eva Habermannová


22. března 2020 - doplněno

Dobrý den,

posílám zprávičku pro "etikáře"...

11. března se pro děti uzavřely školy. Protože je etická výchova především o komunikaci, mezilidských vztazích a poznávání sebe i druhých, myslím si, že není potřeba zadávat v těchto dnech zvláštní domácí práci pro tento předmět. Nyní máte možnost být co nejvíce se svými blízkými a snažit se vzájemně se podporovat, pomáhat si a dělat všechno pro to, aby všem bylo doma dobře. A to je ten nejdůležitější úkol, který máte.

Děkuji za spolupráci, teď už vím o všech dětech. To jsem moc ráda! :-)

Založila jsem tuto novou rubriku s názvem "Domácí příprava od 11. března", zde nyní čtěte informace, prosím. :-)

Třída 4.C má informace stále ve stejné rubrice a zároveň i u své paní učitelky, které zadanou práci přeposílám. Je to tak přehlednější. Děkuji za pochopení. :-)

Přeji hezký den. 😊

Markéta Studničková


A tady jsou pro starší informace od 11. března (přehled práce):

21. března 2020

PROSÍM RODIČE POSLEDNÍCH NĚKOLIKA ŽÁKŮ, ABY MĚ DO KONCE TOHOTO VÍKENDU KONTAKTOVALI. KRÁTKÁ SMS ZABERE ASI TAK MINUTU. NEMÁM OD VÁS ŽÁDNOU ZPĚTNOU VAZBU, PŘESTOŽE VÁM ZASÍLÁM (STEJNĚ JAKO OSTATNÍM) SMS ZPRÁVY A E-MAILY.

Předem děkuji!

ZÁROVEVEŇ DĚKUJI VŠEM OSTATNÍM. MOC SI VÁŽÍM VAŠÍ SKVĚLÉ SPOLUPRÁCE. JSTE ÚŽASNÍ! :-)

Přeji klidný zbytek prvního jarního víkendu a samozřejmě hodně zdraví! :-)

Markéta Studničková

18. března 2020

Dobrý den! :-)

Přeposílám od paní učitelky na AJ doporučenou práci na doma:

Aj 2C

Vážení rodiče,

Vzhledem k tomu, že výuka ve druhém ročníku probíhá pouze ústní formou na základě poslechu, opakování, zpívání, her, kreslení a pojmenovávání obrázků - vůbec nepíšeme - následující odkaz je na poslechovou část právě probírané látky.

V odkazu přejděte na CD 1 part 2 - můžete zopakovat poslech č.45 str.22, případně 47 str. 23. Pokud chcete a je to ve vašich možnostech, děti by měly pokračovat poslechem č. 51 a 52 v učebnice je to na str. 26 - naučit se čtyři nová slovíčka (farm,tractor,duck,rabbit) a následně písničku.

Pokud nemáte možnost poslechu z počítače nebo nechcete pokračovat sami dále, udělejte, prosím, s dětmi v pracovním sešitě jako opakování stranu 19.

Na základě novější probírané látky si mohou udělat vystřihovánku na str. 55 a říkat, které zvířátko vidí. Mohou zde také udělat cvičení 1 a 2 na str. 23 - vybarvit shodné obrázky a zvířátka vám pojmenovat.

https://elt.oup.com/student/letsexplore/audio?cc=cz&selLanguage=cs

Děkuji za spolupráci.

Eva Habermannová

16. března 2020

Dobrý den,

velice si vážím Vaší spolupráce, vím, že to není snadné (musíte k tomu obstarat i více dětí, vaříte, pracujete z domu).

Doporučuji však (dle Vašich časových možností) pravidelné procvičování podle instrukcí, protože tím dětem usnadníme návrat do školy. Snažím se zadávat práce, které doma zvládnete. Pokud by si však někdo nevěděl rady a měl nějaký problém, opět připomínám, ať se mi ozve, jsem stále na mobilu.

Držím palce! :-)

MS

Učivo na týden 15. - 19. března

Milí rodiče! 😊

Posílám učivo rozepsané na každý den. Obsahem učiva tohoto týdne je:

  • trénování násobení 0,1,2,3,4,5,10, dále 6 (rychle a zpaměti)
  • procvičování + - do 100
  • procvičování tvrdých a měkkých souhlásek
  • psaní souhlásek uvnitř a na konci slova (b-p, d-t, ď-ť) - např. zub (slyšíme "zup", píšeme "zub" - musíme dát slovo do takového tvaru, abychom to poznali - "zuby"), dětem to ve škole šlo moc dobře
  • čtení vlastní četby
  • stručný písemný postup, jak se připraví pomazánka
  • něco málo i z PRV, VV, PČ, HV, TV

Prosím, aby si děti pečlivě schovávaly všechny práce, které nejsou do pracovních sešitů (obrázky na VV, papíry do slohu, práce na PČ)!

Předem moc děkuji za spolupráci a přeji klidný týden. 😊

MS

Pondělí

TV - 10 minut rozcvička na hudbu

MATEMATIKA

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,10 - označeno žlutě a zeleně (15 minut trénovat na rychlost zpaměti)

Sluníčko - komu něco chybí od str. 1 - 16, tak si vše doplní, kdo má vše, tak si libovolně doplňuje Slona

ČESKÝ JAZYK

Méďa - doplnit cvičení, která nám ještě chybí od strany 1 - 15 (není jich moc), překontrolovat, že máme opravdu všichni hotové str. 20+21 (případně doplnit)

+ Čtení vlastní četby

Úterý

PRVOUKA

Pracovní sešit str. 45 (Pomoc rodičům), 46 (Pokojové rostliny)

MATEMATIKA

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,10 - označeno žlutě a zeleně (15 minut trénovat na rychlost zpaměti)

ČESKÝ JAZYK

Pracovní sešit 2 - str. 6/1,2,3

+ Čtení vlastní četby

Středa

MATEMATIKA

Trénování příkladů z listu na násobení 0,1,2,3,4,5,10 - označeno žlutě a zeleně (15 minut trénovat na rychlost zpaměti)

Sluníčko - str. 17,18

ČESKÝ JAZYK

Pracovní sešit 2 - str. 6/4,5, str. 7/1,2,3

Méďa - str. 16

+ Čtení vlastní četby

TV - 10 minut rozcvička na hudbu

HV - připomenout si písničky o jaru (např. Travička zelená)

Čtvrtek

MATEMATIKA

Trénování příkladů z listu na násobení 6 - vybarvit světle modrou (15 minut trénovat na rychlost zpaměti)

Sluníčko - str. 19, 20

ČESKÝ JAZYK

Pracovní sešit 2 - str. 7/4,5

Méďa - str. 17

+ Čtení vlastní četby

Pátek

PRVOUKA

Pracovní sešit - str. 47 (Domácí mazlíčci)

VV - dát si různé mince pod papír a obyčejnou tužkou (nebo různými pastelkami) po nich přejíždět (až se nám vytvoří krásné mince), pak je vystříhnout a vložit do obálky či krabičky

SLOH

Na papír velikosti malého sešitu (pouze na jednu stranu) stručně napíšeme recept na nějakou pomazánku (postup přípravy)

PČ - s maminkou (nebo s jiným dospělým doma) pomazánku podle receptu připravíme na svačinku, namažeme na nakrájená kolečka z rohlíku a obložíme zeleninou

MATEMATIKA

Trénování příkladů z listu na násobení 6 (15 minut trénovat na rychlost zpaměti)

......

11. března 2020
OČR nevydává lékař, vydavá škola, dnes do 14 hodin, zítra od 7 - 14, v pátek od 7 - 12 hodin, další týden dám opět vědět.MILÍ RODIČE,
NEBOJTE SE MĚ KONTAKTOVAT, POKUD NEBUDETE VŠEMU DOBŘE ROZUMĚT. JSEM NA MOBILU.

M. Studničková

Bylo nám řečeno, že se má zadat práce na všechny neodučené předměty, proto zasílám.

Doplnění domácí práce (VV, PČ, HV, TV, Ev) na středu, čtvrtek, pátek

VV:

Geometrický obrázek (s pomocí rodičů či sourozenců - "skupinová práce"), na internetu se podívat na obrázky kubismu

PČ:

Pozorování klíčení fazole (co jsme si přinesli domů)

Přišití knoflíku na kus látky (možno si vystříhnout z látky třeba hlavu kočičky a z knoflíku jí přišít oči)

HV:

Zazpívat si s CD (nebo najít na PC) jarní písničky - "Travička zelená", "Hřej, sluníčko, hřej"

TV - místo plavání:

Doporučuji si zacvičit doma na hudbu

Ev:

Popovídat si doma o tom, jak je možné hodnotit pozitivně sebe i druhé (hry posilující vztahy, poznávání vlastností, podporující naslouchání - zdroj - internet)
Mj:
Připomenout dětem jednotky času (h,min.,s).

Děkuji za spolupráci a přeji všem zdraví a trpělivost! :-)

MS

10. března 2020

Vážení rodiče,
od středy 11. března se až do odvolání zavírá škola. Na plavání se také nejde.

Prosím, sledujte na webových stránkách naší školy AKTUALITY, kde se dozvíte, kdy se zase otevře. Dále sledujte stránky naší třídy, prosím, kde budu postupně dávat úkoly na procvičování.
Žádost o ošetření při péči o dítě do 10 let z důvodu uzavření školy vydává vedení školy (nebo jeho zástupci) dnes do 15:15 a zítra od 7 do 14 hodin. LÉKAŘI "OŠETŘOVAČKU" V TOMTO PŘÍPADĚ NEVYDÁVAJÍ.
Děkuji za pochopení a spolupráci.

Markéta Studničková

Dnešní práce:

ČJ - chodící diktát (opis)

ČJ - skládání rozstříhaných vět, přepisování (skupinová práce)

ČJ - dopisování cvičení, která kdo nestihl už minule

Děti si vzaly domů ručníky na vyprání a naklíčené fazolky, aby jim tu nezaschly. Některé děti si vzaly i výtvarnou výchovu.

Domácí práce - na středu, čtvrtek a pátek

Matematika - list na procvičování násobení zpaměti (nevyplňujeme výsledky, je to pomůcka pro rodiče - tyto příklady dětem zadáváme a děti odpovídají rychle výsledky)

- žlutě vybarvené příklady už umíme (trénujeme postupně od 4. února)

- zeleně vybarvené příklady ještě natrénujeme (některé už známe) - násobení

nulou, jedničkou a desítkou

M7: str. 30/1 - růžové příklady, 2 - zelené příklady, 3 - celé, 5 - první tabulka

ČJ2: str. 5/3,4

ČJ - Š: Opakování tvrdých a měkkých slabik - pouze označená cvičení 5 + 6 na jednom z vlepených papírů (další papír ne)

Posledních několik dětí si dodělá cvičení v ČJ - méďovi, která už měla být vypracovaná!

Mějte se a ještě jednou děkuji za spolupráci.

MS


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky